Monday, October 20, 2008

Tam-tamuri

Crengile tale, umeri de femei destelenite,
Suferinta mea ca o iarna a izvoarelor adancuri
Iubirea mea pentru tine, ca o batista in varful unui catarg
Frustrarile tale sunt acest lan de cuie
Si-acum doar o preafrumoasa canceroasa ploaie.
Misiunea ta din urma a fost ratacirea cuvantului in surditatea abundenta
Mainile in goana mi se destainuie vidului tau sonor
Mi se trezesc in mine o mie de ani cu dorintele lor innabusite, tam-tamuri!
Tam-tam nocturn de maiuri sparte tandari
Trupuri crude, vigoarea mea impacata in hotarele neputintei...
Incordata peste puteri.
Tam-tam al noptii mele
Tam-tam cu buze de negru antracit!
Da-mi ritmul unei vieti noi
Ca unei samante de margareta contopindu-se cu pamantul,
Copacul ce-n gradina-mi creste
Impins de sudoare, sange si lacrimi.