Wednesday, October 8, 2008

8 o'clock mood. part1.




-cum te cheama?
-...
-ce rost ai pe lume? de unde vii? a cui esti?
-...
-cum te cheama?
-nu mai raspund la nicio intrebare.
-cine esti?
-nu stiu.
-de unde vii?
-nu stiu.
-a cui esti?
-nu stiu nimic, nu vreau sa stiu nimic...
-te-ntrebi totusi de ce ti-am venit?
-poate fiindca imi datorezi niste raspunsuri.
-doar pentru atat?
-explica-mi, daca mai e si alt mister.
-cine sunt eu?
-...
-si ce ti-am devenit, ce-ti sunt, dupa ce ne-am cunoscut?
-as prefera sa tac.
-raspunde: ce-ti sunt?
-gandul care se-aseaza intre mine si moarte mereu, visul inceput si ramas neterminat pe malul unei ape, iarba si pamantul la care-as vrea sa ma intorc. desi...

2 comments:

Anonymous said...

Frumos, niciunde ..
don't you let me go let me go tonight!

O.N. said...

ce chestie.melodia o stii , evident de la mine.hai acum lauda-te.si totusi,ce-i cu dialogul ala mizerabil ? imi suna clar a copiatura,sau probabil...a stai de fapt,esti aici cu "moodurile",cu treburi d-astea mizerabile.oribil! un singur cuvant e de ajuns,desi am scris cam mult pentru cat meriti.